startdatum
Jan 24, 2023
VECKODAG
Tisdagar 17.30
Gruppstorlek
20
klasslängd
75 min
antal gånger
12
nivå
För alla
investering
1940 kr

Kursbeskrivning

En friare form av ashtanga yoga, där vi plockar bort eller byter ut för utmanande positioner.

För dig som är ny eller har tidigare erfarenhet och vill fördjupa din träning i ett lugnare tempo. Passar även dig som har skador (t ex ryggproblem) eller har behov av att anpassa din yoga på grund av sjukdom/smärta.

Vi går noggrant igenom dom inledande solhälsningarna i ett lugnt tempo, och bygger på med fler rörelser allt eftersom. Ashtanga yogan är ett fantastiskt sätt att lära känna din unika kropps styrkor och svagheter och att därifrån hitta in till en stark, smidig och flödande kropp.

Tanken är att du ska få en förståelse för hur andning och rörelse hänger ihop och skapa en närvaro och fokus, som ger ett lugn i kroppen. Vi kommer även att betona  uppbyggande av en stark inre ”kärnmuskulatur” core, med olika styrkeövningar. Vi avslutar med en skön avslappning för återhämtning och vila.

När du skickat in din anmälan till oss får du ett mail inom någon dag (kolla gärna skräpkorgen!) där får du all information du behöver.

Du betalar in via swish: 123 088 9022 eller bankgiro: 5292-4909 Loveflow AB, sen får du ett kvitto när vi fått din inbetalning, du får gärna vänta med din inbetalning till slutet av januari, eller dela upp den på två gånger om du behöver. Om du vill dela upp betalningen vänligen ange det vid anmälan.

Om du hellre vill ha faktura vänligen ange det vid din anmälan.

Inför ditt besök

Kom gärna ombytt och klar för att minimera trängdel i våra lokaler.

Om du är det minsta sjuk, stanna hemma! Värna om varandra <3

Ta med EGEN YOGAMATTA!

Öppettider: Vi låser upp 15 minuter före första klassen, kom gärna en stund innan startså du får varva ner och ge dig själv en lugn stund.

• Under yogaklassen blir det varmt i rummet och man svettas ofta mycket. Det bästa är att duscha före yogan, för allas trevnad. Hinner man inte det kan det vara skönt att ha tvättat sig under armar och fötter.

• Ha rena träningskläder varje gång du tränar. 

• Rengör din yogamatta (om du har egen) regelbundet.

• Håll gärna ner ljudnivån både i och utanför yogasalen och stäng gärna av mobilen.

Slutligen, ett stort varmt välkommen från alla oss på Stark Yoga!

OBS. Anmälan till samtliga kurser är bindande!

OBS. Anmälan till samtliga kurser är bindande!

Lärare

Camilla Silver
Yogalärare